Χάρης Λαλάτσης
Ο Χάρης Λαλάτσης γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Θεσσαλονίκης και μετά το πέρας των στρατιωτικών του υποχρεώσεων συνέχισε στην ίδια σχολή με Μεταπτυχιακό στο Μάρκετινγκ.
Από το 2008 εργάζεται αποκλειστικά στον τομέα της έρευνας και ανάλυσης, έχοντας περάσει σχεδόν από όλες τις θέσεις (συλλογή, ανάλυση και παρουσίαση).
Είναι πιστοποιημένο μέλος της ESOMAR, του μεγαλύτερου ερευνητικού και ελεγκτικού οργανισμού παγκοσμίως.
Το 2017 αποφάσισε να ξεκινήσει το δικό του ερευνητικό agency, την ierax analytix, με έδρα τη Θεσσαλονίκη και μέσα σε 2 χρόνια έχει καταφέρει να εδραιωθεί ως η κορυφαία εταιρεία έρευνας και ανάλυσης της αγοράς στη Β. Ελλάδα.
Ο ίδιος συνεχίζει να ασχολείται ιδιαίτερα με το κομμάτι της ποιοτικής έρευνας, της δημιουργίας ερωτηματολογίων και των οδηγών συζήτησης καταναλωτών, ενώ η επαφή με τον κόσμο και τους συμμετέχοντες στις έρευνες παραμένει η αγαπημένη του δραστηριότητα.
Corine van Winden
Η έμπειρη Διευθύνουσα Σύμβουλος του περιοδικού Pets International με αποδεδειγμένη ιστορία εργασίας στον εκδοτικό τομέα. Ειδικευμένη στη διαπραγμάτευση, τον προγραμματισμό της αγοράς, τον επιχειρηματικό προγραμματισμό, τις πωλήσεις και την (ψηφιακή) καινοτομία. Ισχυρή επαγγελματίας, κάτοχος πολλών μεταπτυχιακών τίτλων (Masters) στην Οικονομία και το Μarketing. Εκδότρια του περιοδικού Pets International και διοργανώτρια του Global Pets Forum.
Κωνσταντίνος Παντίδος
O Dr. Κωνσταντίνος Παντίδος διευθύνει την εταιρία στρατηγικής μαρκών BRAND AVIATORS™ με πελάτες όπως την Coca-Cola, Unilever, Heineken, J&J, Lilly, Hyundai, L’Oréal και Philip Morris International. Στην Ελλάδα έχει συνεργαστεί με εταιρίες όπως Μπισκότα Παπαδοπούλου, Γρηγόρης, KORRES, ΚΑΥΑΚ, και Pink Woman. Είναι συγγραφέας του βιβλίου Living Brands, How Biology & Neuroscience Shape Consumer Behaviour & Brand Desirability που εισαγάγει την νευροβιολογία στη στρατηγική των Μαρκών, μια καινοτόμα μεθοδολογία σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο Dr. Κωνσταντίνος Παντίδος έχει αποτελέσει στέλεχος στις εταιρίες Nestlé, Gillette και P&G. Διδάσκει consumer behaviour σε μεταπτυχιακά τμήματα των πανεπιστημίων του Heriot-Watt, Surrey, Leicester και άλλα.
Σχετικά links:
Living Brands
Το βιβλίο Living Brands, How Biology & Neuroscience Shape Consumer Behaviour & Brand Desirability περιέχει βαθιές αναλύσεις για τα καταναλωτικά κίνητρα που οδηγούν τις κατηγορίες των pet food, παιχνιδιών, καλλυντικών, τροφίμων, μόδας και εισαγάγει το ΤΗΕ WHEEL OF MOTIVES™ το πιο ολοκληρωμένο μοντέλο ανάπτυξης μαρκών σήμερα παγκόσμια.
Το βιβλίο μπορεί να το βρει κάποιος στο Amazon:
Βέργας Δημήτρης
Neurosales Practitioner
Behavioural Economist
ΒA, MSc, MPS
Έχει εργαστεί στον τομέα των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης πελατών για περισσότερα απο 20 χρόνια με Ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις όπως WINBANK, ALPHA BANK, X-TREME STORES, VOLTERRA, MERCEDES BENZ HELLAS, COSMOCAR, EUROMEDICA, SARAKAKIS, ELOUNDA RESIDENCE,ΟΜΙΛΟΣ ΑΚΜΗ, FIAT GROUP, AB ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΙΚΡΟΓΕΥΜΑΤΑ, EVEREST, GOODY’S
ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ
- Merchandising
- Γνώση των αρχών και κανόνων Διαμόρφωσης Εικόνας Καταστήματος (Store Image)
- Γνώση των αρχών και κανόνων Διαμόρφωσης Τόνου Καταστήματος (Store Tone)
- Κατανόηση των αρχών και μεθόδων Σχεδιασμού του Καταστήματος (Οσμή, Ήχοι, Φωτισμός, Διάταξη)
- Γνώση των μεθοδολογιών σχεδιασμού της διάταξης του καταστήματος (Store Layout)
- Κατανόηση των μεθόδων οργάνωσης και τοποθέτησης των Προϊόντων
- Κατανόηση των αρχών σχεδιασμού των σημείων προβολής των προϊόντων
- H Νευροεπιστήμη στις πωλήσεις
- Συμπληρωματική Πώληση: πως προτείνουμε προϊόντα και υπηρεσίες
- Μαγνητικός Μέσος όρος- γιατί επιλέγουμε το μέσο (μεσαία τιμή, μέσο του καταλόγου κλπ)
- Οι Κατοπτρικοί Νευρώνες στις πωλήσεις
- Πουλώντας ‘ακριβά’ προϊόντα
- Συμπληρωματικές πωλήσεις- Πακέτο Προϊόντων
Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος
Γεννηθηκε το 1963. Πτυχιούχος του ΟΠΑ , Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ. Κάτοχος ΜΒΑ Kingston University. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠ και τη Σχολή Δημόσιας Διοίκησης, πιστοποιημένος εκπαιδευτής στην εξ αποστάσεως διαδικτυακή εκπαίδευση από τη Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης και πιστοποιημένος στα social media.
Έχει εργαστεί ως ανώτερο και ανώτατο στέλεχος σε επιχειρήσεις ΜΜΕ, διαφήμισης και στην εκπαίδευση ως καθηγητής σε ιδιωτικά κολλέγια, εισηγητής στη Σχολή Δημόσιας Διοίκησης, στο Ανοικτό Λαϊκό Πανεπιστήμιο και σε πλήθος επιχειρήσεων και έχει εργαστεί πολλά χρόνια στην πολιτική επικοινωνία
Σήμερα διδάσκει στο Derby University και στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης, καθώς και σε ενδοεπιχειρησιακά σεμινάρια.
Είναι Ομιλητής σε συνέδρια και αρθρογραφεί σε κλαδικά έντυπα και τακτικός αρθρογράφος στην εφημερίδα και στον ιστότοπο «Πρώτο Θέμα» Είναι συνεργάτης της Kickad εταιρεία εμπορικής εκμετάλλευσης ΜΜΕ. Έχει διατελέσει μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του Ανοικτού Λαϊκού Πανεπιστημίου. Έχει εκδώσει πέντε βιβλία για την Ηγεσία , την Πώληση, την Προσωπική Ανάπτυξη, το Γάμο και μια ποιητική συλλογή. Υπό έκδοση είναι τρία βιβλία του για τις τεχνικές παρουσίασης, την εκπαίδευση και τη γνώση και το μάρκετινγκ.
‘Eχει παρακολουθήσει μαθήματα Γλωσσολογίας και Λαϊκής Παράδοσης στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο, ασχολείται με τη φωτογραφία και έχει βραβευτεί σε διαγωνισμούς. Είναι ακτιβιστής αιμοδότης .